Verzending en retourneren
Wat zijn de bezorgkosten?
Nederland: Bestellingen vanaf €99 worden gratis verzonden, daaronder betreffen de bezorgkosten circa €5,99.
België: Bestellingen vanaf €99 worden gratis verzonden, daaronder betreffen de bezorgkosten circa €6,99.
Overig, Europa: Bestellingen vanaf €99 worden gratis verzonden, daaronder betreffen de bezorgkosten circa €9,99.
Wat is de levertijd?
Van maandag t/m vrijdag wordt je bestelling de volgende dag verzonden en de dag daarna geleverd. De verzendkosten die je betaalt, zijn standaardkosten vanuit de bezorgdienst. Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op maandag verzonden en dinsdag geleverd.Voor bestellingen naar het buitenland gelden andere levertijden.
Met welke pakketdienst wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden al onze pakketen met PostNL. Je ontvangt altijd een Track & Trace link per mail waarmee je je bestelling kunt traceren.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Via de Track & Trace code in je bestelbevestiging (per mail), kun je jouw pakket volgen! Zo kun je precies zien wanneer jouw pakket wordt bezorgd. Je kunt ook altijd via deze link je bestelling traceren.
- Plaats de items die je wilt retourneren in de originele verpakking (waarin de items aankwamen).
- Ga naar onze retourpagina en vul je bestelgegevens in. Vul altijd een ‘#’ voor je 5-cijferige ordernummer in.
- Print het retourticket uit en plak deze op het pakket.
- Breng het pakket naar een aflever punt bij jou in de buurt.
- Binnen 14 dagen na ontvangst van je retour wordt de retour afgehandeld.
- Retourneer het item in de originele verpakking;
- Stop het item netjes (ritsen, knoopjes etc. dicht en opgevouwen) in de verpakking (zoals je het hebt ontvangen);
- Je kan items niet retourneren als deze zijn gedragen en er geen tag aan het item meer zit.
Zodra wij de retournering hebben ontvangen, wordt deze binnen 14 dagen gecontroleerd en verwerkt. Je ontvangt een bevestigingsmail en shopcredit per e-mail. Hiermee kun je eenvoudig iets anders uitkiezen.